Teman

Det här driver mig till vansinne!! För en skrivande person som jag, som inte vill något annat än att skriva så att fingrarna glöder, är det svårt att leva med att man inte hittar någon bra story till sitt nästa projekt.
Jag kommer att avlida på grund av abstinens!
Och det enda lilla jag behöver är en bra story, allt annat har jag.
Allt jag behöver är budskap, gärna flera stycken, teman och den där förbannade storyn. Vad skulle om möjligt vara intressant i en skolvardag? Vad vill folk läsa om? Är det någon där ute som kan ge mig ett svar?

// Sömnlös

En reaktion på ”Teman

  1. Om du någonsin saknar teman så ring mig! Gärna innan du avlider käraste Emmelie! ❤ Jag får bygga upp ett lager av teman så att du alltid har något att skriva om! Kram 😀

Kommentera

