NaNoWriMo

En sak som jag stött på mycket på senaste tiden är detta, NaNoWriMo, National Novel Writing Month.
En ”tävling” i skrivande, motståndaren är du.
En roman ska skrivas, minst 50000 ord på 30 dagar, från första november till sista november.
Jag tycket att det låter ganska kul, att skriva snabbt och på kort tid har alltid varit det svåra för mig, mest för att jag inte har tillräckligt med tid. Men det här… en månad bara, rakt upp och ner, skriv tills fingrarna blöder. Det kan bli kul. Jag tror att jag ska försöka.
En utmaning för det jag är.

Läs mer om NaNoWriMo Här

// Emmelie

Kommentera

