Ursäkter

Jag hade ju tänkt att jag skulle lägga ut en massa saker här över sommaren, jag skriver så det ryker om det, har en massa tankar i huvudet. Det är bara ett problem, ett problem som liksom är viktigt, men som man inte tänker på så mycket annars. Problemet är avsaknaden av ett internet, och med bara en mobiluppkoppling mitt ute i Dalarnas skogar kommer man inte så långt. Så nu får jag bara finna mig i att det inte blir något utlagt, och istället publicera riktigt bra inlägg när jag väl har ett fungerande internet.
Hej så länge
// Emmelie

En reaktion på ”Ursäkter

  1. Inget internet är ju å andra sidan ett bra sätt att få lite mer skrivet. 🙂 Och jag tror inte att du behöver vara stressad över att inte lägga ut så mycket här; många av dina bloggläsare är säkert i samma situation som du delar av sommaren. Vi ser fram emot att läsa dina inlägg när du kommer tillbaka istället.
    Ha en skön sommar!

    /Liv

Kommentera

