Debutantpicknick

I dag har jag varit på debutantpicknick!! Jag släpade med mig min kompis S, och så åkte vi buss upp till huvudstaden på morgonen, jag virrade runt på en massa gator och glömde åt vilket håll vi skulle gå, men till slut kom vi i alla fall fram till hummlegården där vi åt lunch på Vapiano, som förresten är en av mina favoriter när det gäller restauranger, godaste maten ever!!
(Den är Italiensk dessutom, och har fin toa, så 5/5 poäng till den 😉 )
Sen vandrade vi omkring en stud och väntade på att alla människor som vi skulle hänga med faktiskt skulle komma.
Det var verkligen superhärligt, en massa prat och härliga samtal, och dessutom så mycket folk som jobbar med skrivande, som vet, som kan, som har gjort det.
Verkligen inspirerande!!

Och så fikade vi också förstås. Eller, alla andra fikade, jag och S var så mätta efter vår pastalunch att vi inte orkade mer mat just då. 🙂

Ha det bra!
//Emmelie

En reaktion på ”Debutantpicknick

Kommentera

