Dagarna efter tystnaden

Jaha, nu har det gått en tid igen. Jag är mitt uppe i Nanowrimo (vilket väl går sådär rent ordmässigt, men jag har en fantastisk idé!) jag jobbar på i skolan, skriver och står i. I morse gick jag till och med upp en hel timme tidigare för att kunna sätta mig och skriva, himla duktigt av mig tycker jag. Men så har jag (äntligen?) bestämt mig för att ladda upp min novell som jag vann andrapris för i en novelltävling för någon månad sen. Läs gärna, tipsa andra om den, och säg gärna vad ni tycker om den, jag tar emot allt med öppna armar!
Länken nedan leder direkt till texten.

*Trumvirvel*

Dagarna efter tystnaden

// Emmelie

 

 

Kommentera

