Ett stort Tack

När jag la ut det där första inlägget för en vecka sen tänkte jag egentligen inte att det skulle spela så stor roll. Många säger att jag är så modig och stark som delar med mig av mina tankar på det här viset, men för mig är det det enda sättet att förmedla mig. Att sätta orden på papper skapar lite ordning i det här kaoset.
Orden fanns redan där och att lägga ut dem på bloggen var bara ett sätt att förmedla allt det som jag inte skulle kunna förklara för andra, eftersom mina talade ord aldrig kommer bli lika starka som mina skrivna.
Men efter den här veckan vet jag att den här bloggen kommer betyda så mycket mer. Jag och min familj har fått så många fina kommentarer här, så många har varit inne och läst och endera kommenterat här eller på FaceBook. Kommentarerna som skickas här på bloggen i de olika inläggen publiceras inte på bloggen utan går direkt till mig och min familj, vi ser dem och vi stärks av dem och jag känner att det är det viktiga, inte att ha en blogg med en massa kommentarer i kommentarsfältet. Så om ni har något att säga till oss, skriv det i en kommentar och skicka det, jag läser, mamma läser, resten av familjen läser och känner oss stärkta.

Vi vill också skicka ett samlat tack till alla som skickar meddelanden. I röran som är vårt liv just nu hinner jag inte svara på allt, men vet att vi är oändligt tacksamma och glada över att de trillar in ibland.

//Emmelie

Kommentera

