Ett Sms mitt i natten

Kl är mitt i natten. Jag har precis kissat . Fighterandan finns där. Det måste fungera. Det finns så mycket att göra i livet och jag är inte klar än. Ligger här och kan inte sova så jag skickar ett sms i stället till alla er som har peppat och uppmuntrat de senaste veckorna. Jag har klarat det bättre för att just du har hört av dig! Det har varit så viktigt. Jag måste klara det här . När vi ses ska vi kramas mycket och du får fortsätta att hjälpa till med det som du kan komma på. Jag som älskar blommor känner dock att de kan vänta när det nog kommer att finnas annan hjälp och uppmuntran som vi kan behöva. Det kommer att bli tufft men det måste gå. Jag vilk fortsätta vara mamma och Torbjörns fru vara barn till mina föräldrar syster och svägerska moster och faster vän och kollega jobba och köra bil och allt annat som livet innehåller. Jag vill äta god mat och laga den själv. Jag vill at livet ska vli bra. Nu ber jag för att Maria som ska operera vet vad hon gör hon är bäst på detta. Hon måste fixa det! Det finns inte många i Sverige som kan det. Hon har allt i sina händer. Nu kör vi! Tusen miljoner kramar från Karin

Kommentera

