Hemma (Mamma skriver)

Nu är jag här…  Nu är jag här! När jag satt här igår och tänkte på det som skett, så tänkte jag på allt det  som skett, på olika sätt. Hur jag lyckats hålla modet uppe det mesta av tiden, hur jag har hållit i Emmelie och Karolina och hur jag har hållit i Torbjörns mod och styrka. De har även hållit i min styrka! Jag har letat mig runt och letat efter mod och styrka ,efter som jag inte hade någon mod och styrka kvar,  när jag hade fått den första diagnosen på måndagen den 2/7. Jag visste att jag skulle dö!

På torsdagen så fick jag tid till mig att ta mig ner till min djupaste längtan och den sa att jag skulle hem igen till Landet och så skulle jag vänta där på operationstiden, jag skulle kämpa! Jag ska försöka att beskriva och tänka ut något bra men det blir inte idag. Jag fortsätter om någon dag. Jag fortsätter att kämpa och att glädjas åt att kunna skriva några rader då och då.

 Stor kram Karin

Kommentera

